JellyPages.com

Google+ Badge

grab me!!

Sunday, December 18, 2011

syahindah zakirah

smalam 1st day kt temerloh..
baru je ciap kemas2 wan ajak kuar..
mmg ad nk bli barang sket..
so wan dtg ngan kawan die n baby baru..
chumel sgt!!
nur syfienda zakirah..
wee...ad anak akat baru skunk ni..
mak ko bkn maen ske ek x pgang anak..law x susu bdn mmg ak amek bwk balik dh..
hahaha...
t mgu depan mama jmpe zakirah lg k..
muahhh2... <3


p/s:: bile nk jg anak sndiri ni..asek jg anak org jew....hahahahaha

Friday, December 16, 2011

hometown

new year ni balik kampung..
stelah 2mgu dok kt temeloh ni..
jauh dri famly..
rindu pd mak semakin meluap-luap..
nak2 plak along x jg mak dh...
tp xpela.. acik n zati ad..
mak leh maen ngan nia..
hehehe..
rindu sgt kt mak.. las day b4 balik temeloh..
masak nsik ayam ngan mak..sedap!!
acik btambah makan..
alhamdulillah...

nia sebok nk petik buah jgk..
suke sgt die..

ni kt kfc..
blanje sume org mkn kfc.. hehehe... rezeki allah bagi.. :)

rindu awak semua



bile tgk blik gmbr ni rindu plak kt geng2 mpp..
hmmm.. sume dh snyp sepi..
buzy ye awk2 sume...
sye doakn awk2 sume chat, bahagia slalu dan berjaya ye..
klo x mpp, kite sume xkn kenal kn???
success ye awk2 sume...

----------------------------> lots of love.. :)

Sunday, December 11, 2011

suprise lagi!!!!!

after bie bg suprise..
balik kl lak rose bg hadiah yg chumel..
then mlm td lepaking at atok haouse wif lovely sayangs2..
ngah dok2 on9 + menyanyi nagn awe n syipak
ttbe atam, angah kuar dri blik xnk join ak dh!!
huh!!!
pas 2 dorg pn off the light n tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
hahahaha...
"happy bufday to me!!"
weeeeee...
belated bufday sbenarnye...hahaha..
a.melor a.k.a a.kerol yg memang slalu support we all pnye suprise bufday party!!
hahaha..
kek mlm td OREO CHEESE CAKE!!!
sbb ramai x ckuppppp...
hahaha...
sume org berebut nk tiup lilin
uma je still blur.. :D

ttp ddk ngan acu sbb nk taw ape yg akn jd pas ni..
chumel la bdk nih!

arghhhhhhhhhhhh... raksasa ijau mahu menelan kek saye!!!!





p/s:: suke suprise akhir tahun sbb hanye ak saja yg menyambutnye..hahahahaha
( giler sellfish ak ni!!)

thanks dear

arini 11.12.2011
p.amid msuk merisik acu..
ak jmput rosma + nk jmpe skali..
rindu rsenye ngan minah sorg nih!! (jgn nk kembang sgt idong ko uh!!!)
rose dtg ngan ika yg mmg nk gduh je law ktorg jmpe & leeya..bru je knal td..
ika mmg dh taw prangai mental die uh..leeya jew malu2 lg..
but rose mmg x taw ape erti malu!!
hahaha..
bese la klo dh taw awk 2 famly sye,mmg xperlu la ak nk mngajak g jmpe sume famly ak..
mmg dh pndai bwk diri dh minah sekor ni..
hahaha
thennnnn!!!
tengtengtengtenggggggggggggg...
i got a present!!!
weeeeeeeeeeeeee...
guess wat!!?
tortoise yg chumel sgt!!
ak mmg ske kure2..
rose lak ske katak n qib ske monyet!!
chomelll....name die MICI
tp cm xnk je boh nme uh..dh sme ngan CICI ko dh!!!

p/s::: thanjs babe.. ko ingt gak kt ak even ko lupe nk wish tepat !!.50 pm 9.12.2011 an!!!!!
hahahaha..
luv u nok!!
ak bwk mici g temeloh!!

Friday, December 9, 2011

22th now!!

oh!! HAPPY BUFDAY TO ME!!!
yeahhh!! alhamdulillah ,masih dipanjangkn umo dan dimurahkan rezaki untk menikmati nikmat MU YA allah..
09 . december  2011
genap usia aku yg ke -22..
wow!! hehehe..
lg beberapa hari dh msuk 23..yekk!! kejap je..
apepn number is not the metter..
yg penting sentiasa brpikiran +ve.. 
mlm td bie wat suprise..
3th kapel ni 1st time bie smpbut..
slalu just bg adiah jew..
thn ni dpt 1 set vochell choclate..(btol ke ak eja ni??)
ari ni gak kol 3.30 ak blik kl..
org kl pn smbut bday ak..
kbtulan k.bib bwk muffin harrods..
so tiup lilin je kt muffin uh..
sweet sgt..........



Sunday, December 4, 2011

Saturday, December 3, 2011

the wedding part 1



p/s::: tunggu ye saye up load part 2..

Friday, December 2, 2011

sedih

ak xtaw la nk ckp ape..
sedih sgt rse nye nk luah kt cni..
pew yg ak harap sume x jd..
1st- presentation cancle..
2nd- wan x jd dtg jgk.. :(
3rd- rose x jd dtg umah mak..
4th- ak ngat ad la emy n qib yg dtg..tp emy xda tket plak..law ad sabtu mlm ahd..ahd bru smpai n ahd la knduri..
sumpah sedih..org2 yg ak syg xda..
tp xpela..kte meranang,,allah yg tentukan..
ape2 pn chill even terpaksa..





















Tuesday, November 29, 2011

maddi jane


suweet sangattttt!!!!
cumel!!

Sunday, November 27, 2011

awe & syipak


hahahaha,...nasib ak tgk blog k.ti taw!!!! kire hebat la an sbb syipak dh leh bwk lgu ni..hahahaha..
gud job bebeh! :)

Saturday, November 26, 2011

THE RENOVATION


ble dh xda kje gni la jdnye..
g pon pintu bilik bru ciap n comot2..
so ak pn cat la..sbnrnye klo x pasan ad swrill wane purple..
so ak pn lukis jelly defense yg comel2 tu...
then maen tarik2 jew..
hasilnyeeee!!!!



p/s:: chumel gle2!!!!hahaha

tak boleh blahhhh!!!

sangat terkejut bila tgk blog akak ak 
ittlelulu-cempaka.blogspot.com
dok selak2 nmpk la ade 1 bnde warne kuning yg bentuknye menyerupai 
samsung corby 2 aku!!!
OMG!!! 
sameeeeeeeeeeeeeeeeeee....hahahahaha
yg laen nye ak punye warne pink,k.ti plak warne kuning!!
ak bli sndri..k.ti present dri bie die..
sonok lah tu!!!hahaha
yg pastinye ak byk themes yg comel2!!!
ko ad k.ti???hahaha..
t blik ak bg ko ea..
ak an adik yg baek...hahahaha...



ni adelah hp terbaru saye setelah sony ericson c902 saye terjatuh ke dalam lopak didepan rumah atok!!
sumpah sakit ati akuuuuuu!!!
dh la sayang saye yg bg...
hmmmmm...(careless38263x)


tinggal kenangan...camera besh!!sound pon besh!!

p/s::  pas ni law rosak g agaknye bawak public phone kot~


Wednesday, November 23, 2011

wedding atam



p/s:: atam..slamat berbahagia..
k.shima..welcome to the family..
branak byk2 taw!!hahaha

DENGAN INI SAYA MENGISTIHARKAN BAHAWA HANYA SAYA SAJA YANG TIDAK KHAWIN LAGI DALAM FAMILY NI!!!
EN.KATAK a.k.a M.NUR IZWAN BILA AWAK NK MASUK FAMLY SAYA NI!!!?

18.11.2011

sumpah aku sedih ngan entry ni..
last day dkt scanlab dgn kwn yg mmg gile cm kau!!(rose)
1st time jmpe ko mnyampah gle tgk muke kau!
ngat x 1st time ko aja ak calibration??
hahaha...ko gelarkn dri kau akak!
gle bangga ak mse 2 sbb kte sbaya..tp ko glarkan dri ko akak??!!
kbtulan kete ko rosak n ko xtaw cmne nk naek bus..
ak yg aja ko naek bus..
mse 2 bru la kte slow2 leh gelak+guraw+mencarut bersama!
then, kete ko ok ko anta ak blik umah atok..
mse 2 ko ske sgt sbb ramai bdk2 n cik yg sporting habis uh!!
pas 2 ko nk je dtg slalu..
ak pn ske sbnrny!
hahaha.. (kantooi!!)
pas 2 ak,ko n qib stat rapat..
mmg nmpk ko happy sgt sbb ko dh x sunyi kn???!!
ko ingt x kte g production,ak tgkp gmbr ak..
pas 2 ko pn nk jgk an!!
poyo je ko ni..
nk, tp malu..blah la ko!!hahaha
ak xleh bla mse ak tlg ko bkak botol agar uh..
mmg slalu law ko xleh bkak ko mesti suh ak..
time 2 mmg xleh bkak lnsung!!
sume try pn xleh..
then, ak ajak ko msuk microbe lab n kt dlm 2 ak wat projek baek punye!!!
(ko je yg taw!!!hahaha)
ape lg weh???!!!
autoclave?!!hahaha..sumpah klaka..
ego sgt an ngan ak!! asal ko x wat srius ko smpi ak habis prktikal??hahaha
2 hari ko bia autoclave uh??!!
skali ketuk ngan spana je dh tbukak!!hahaha..
angry bird!!!
kte bli same2 an...ak, ko, n qib..
pas 2 boh kt cici...hmmm..rindu la weh..
g production mlepak..
lunch kua lame2...
mlantak kt umah atok..
2bln stengah yg byk gle knangan!!
gle rindu ko wehhh..
ak ad adik2 yg ak sayang.. (EMY & QIB)
sumpah doh ak sayang dorg..
n ble jmpe ko..taw baek buruk ko..
ak pn sayang ko..same ak sayang pompuan 2 org uh!hahaha..
korg 3 org dh jd family ak dh..
ak syg ko..ak syg qib,ak syg emy..
thanks rose tok sume yg ko dh aja..
byk bnde ko aja ak..
n ko x prnh bkire ngan ak..thanks a lot!!
ko tlong ak byk sgt!!
take care taw!! sabar je dgn ape pn dugaan..
ak ad je dgr sume masalah ko!!!
cmne ne ak slalu dgr mslh emy, cm 2 la ak akn slalu dgr mslah ko!!
byk g ak nk cte..law buat buku pon ok ni..hahaha...
ak ni kre insan btuah la sbb dpt kwn yg tuuuttttttt...... cm ko an!! :)
smoga succes slalu..
dpt mencari cinta mati ko(pas 2 leh jd lisa surirumah..haha)
dpt student prktikal yg laen n leh isi tmpt ak n qib.. (so ko pn x ingt ktorg dh kn??)  :,(
happy slalu..
ak sntiasa doakn kwn2 ak even mse 2 ko pn dh x ingt ak dh...
thanqss 4 evryting yg ko dh wat tok ak n qib..
jgn baek sgt ngan org taw.. t org pjak kpla ko..
ak je leh pjak ko!! hahaha..(gurau sayang)
luv u muahhh2!! 

p/s::: ak benci tulis entry n ih!!! T_T


Monday, November 7, 2011

lepas gian ada makna



special for rose


 special for my lovely nyet2!!

 note for nyet2 mucuk!


final touch 

 anak2 buah pon mnyebok nk buat..
bg la kt korg..

 jibon wat tok bf die..
special nota be4 spm..
POYO jew..hahaha


raye oh raye!!


salam aidiladha sume!!
thn ni rye haji tanpa abg kalil n k.tie..
tp xpe..ank2 dorg dh ckup meriuhkan kadaan umah mak..
kalo ank2 dara dh bkumpul + sepupu2 jantan yg 2 ketul ni mmg mcm2 la dorg buat..
ble tgk gambar bdk2 ni berposing, rse cptnye dak2 ni beso..
ni pic yg ak amek dri phone jibon..
maklumlah..
acu dh pkai endpon buruk dh.. :(

cantiknyeeeeeeeeeeeee.....
pokok maktok..hahaha

pic sengal bersama ank2 buah..

dimulakan ngan jibon yg jmpe spek ni..
ad 2 plak..
so amek la pic..haha
sengal tol sbb xda cermin sbelah.. :)

ni ank2 dare dok bjalan umah membe dorg..
credit to~ jibon

Friday, November 4, 2011

deepavali plus time square

 deepavali dh abis
aku bru nk msuk entry..
mgu lepas g open house kt umah madam a.k.a supervisor ak
bwk la si coit uma ni ha..
bkn maen sronok..
lg2 cik.rose la..
bkn maen sakan!!


uma sangat nakal!

ni sudah tukar unifom!
die dh mngamuk nk ajak balik!

cik yg carry uma plus bwk beg uma..
acu???
HAVEN!!

pas 2 we all decide nk g slayang mall..
sje jln2..
uma pkai baby self tight..
nmpk sgt comel..
tp g2 la jdnye ble dh lepas!
uma2... :)

kt D.I.Y
cik ros blikan uma topi...




disebabkan malas nk letak enry baru,campur jela ea ngan TS..hahaha
ari slasa 2 ak mc..then kbetulan k.bib nk g ts..
tmpt kje lme nk g amek brg..
so ak pn ikot la..



ini budak sgt suke sbb dpt helikopter yg bila tolak ad bunyi loceng n lidah die tekeluar.. :)


lmenye kt cni jela uma oiiii..


ske sbb dpt naek eskelator(btol ke ak eja?)
hahaha



huishh..
cmne nk maen nih!!

p/s::: have fun dgn umar qhaliff.. :)
















bengong sebentar


las week ak n qib kne discard sample2 yg dh xpired..
bkn maen byk lg mak bgtaw ko nokkk....
seminggu jew dok buang ubt uh dri blister..
naek kematu jari2 lentik ak nih!! hahaha

si rose plak dh xda kje..
nyebok la join ak n qib..
haaa..ble dh b'3 gini la jdnye..


wee....
ak pon wat jgk..
qib???
x sempat!!hahaha...
miss my mr.izwan!!

juta-juta million...:)

mangsa dera..
dari atas kerusi, menyandor, dh ptang atas lantai ko!!
ak ciap buang ubt + tdow lg..hahaha

Saturday, October 29, 2011

surat untuk abang dan adik



Mengisahkan kisah seorang adik yg selalu tulis s
urat kat abang dia..Dan dia xtau pon abg dia balas surat tu….hmmm..;(

Aku ada abg..Dah lama berpisah..Tapi aku selalu utus surat kat die yg kat kampong..Satu pon x berbalas..

2 Tahun lepas..Aku menikah tanpa izin abang..Sebab puas aku cari tapi x jumpa dia..Sepanj…ang perkahwinan aku..Aku x tenang..

Cuti sekolah yang lepas..Aku ajak suami aku balik kampong..Aku nak bersihkan rumah pusaka makl dan ayah.. Semasa membersih rumah using tu..Aku tersapu surat yang aku kirimkanpada abangku 2 tahun yang lalu..Sebelum aku menikah…suratnya macam ni..

“Khas buat abangku,

Abg, ko ingat lagi x..

Mak ngan ayah meninggal mase aku Darjah 5..ko plak Tingkatan 5.., Masa tu diorang eksiden sebab nak beli kek befday aku sebab aku baling semua perhiasan kat umah kite, sampai mak terpaksa pegi beli ngan ayah..Tapi aku hairan mase tu, ada satu bekas kaca yg aku pecahkan..tbe2 banyak air keluar..Tapi ko cepat2 lap lantai umah kite..Tapi aku x amik kisah pon sal hal tu..

Sebelum pegi, diorang cium kita berdua. Diorang cakap

“ Abg, ko jaga adik. Jangan bagi nangis. Kalo mak dah xde, ko jangan tinggal die. Ingat sket mak ngan ayah ko ni..Jangan sesekali biar die sorang-sorang “

Ko ingat x..

Sebelum diorang pegi beli kek, ko balik dari sekolah, ko belikan aku pengikat rambut warna biru, sebab ko ske warna biru kan..Tapi aku campak kat longkang belakang umah kite, Sebab aku suke warna pink. Lepas kejadian tu..ko x penah ucap bufday kat aku lagi..Sampai sekarang..

Abg, ko ingat x..

Kita hidup 2 orang je lepas tu, ko x sekolah lagi..Ko pegi mana pon aku xtau..Tapi malam malam baru ko balik dan xpernah cakap ngan aku, Ingat tak, aku masak untuk ko, Tapi ko xmakan pon..Last2 pagi esok aku nampak ayam2 yg makan.Ko x penah ucap terima kasih kat aku.

Abg, ko ingat x..

Pernah sekali aku mintak duit nak pegi sekolah, Tapi time tu ko tengah tido..Aku amik Dua riggit dalam poket jeans ko..Masa balik sekolah, ko lempang aku sampai mulut aku darah. Tapi ko x pujuk aku balik pon..Tapi keesokannya,nasib baik luka tu dah elok..

Abg, ko ingat x..

Semasa umur aku 18 tahun..ko hantar aku kat Kuala Lumpur, umah Pak Long..ko cakap ko ada hal..Tapi sampai sekarang ko x datang amik aku..Berpuluh surat aku titipkan bersama airmata aku pada kau..Kenapa tiada sebarang balasan..Kenapa abg??

Sekarang umur aku dah mencecah 26 tahun, dan umur ko dah pon 32 tahun, aku sudah pon disunting orang..Ketika hajat untuk menikah aku sampaikan surat lagi pada engkau..Kenapa kau diam je? Kenapa ko x cakap apa2? Aku perlu izinmu sebagai wali aku..

Abg,

Jika kau dapat surat ni..Katakanlah pada aku..Ada apa sebenarnya yg sedang berlaku..

Salam sayang,

Adik.”

Aku mula terasa yg teringin nak selongkar rumah pusaka ni…Yelah.. Nak balik jarang sangat..

Masa aku buka balik almari aku yang buruk yang dah kena makan anai2..Tibe ada satu kotak besar jatuh and banyak kotak2 kecik serta sampul2 surat..

Dan tiba2 aku terpandang satu surat yang cantik sangat…dan aku buka…

“Assalamualaikum..

Kehadapan adikku yang jauh di mata ..

Maafkan abg kerana tidak membalas satu pon surat yang engkau kirimkan..Kerana aku tidak berdaya sayang..

Aku masih ingat detik kemalangan mak dan ayah kita..Iye, kau pecahkan perhiasan rumah..Tahukah kau salah satu perhiasan di situ adalah hadiah untukmu?? Mesti kau tidak perasan..Yang pecah itu adalah sebuah balang ikan emas yg telah aku, ayah dan mak belikan untuk kau..Tahukah kau ayah masih berhutang dengan apek yg jual ikan tu di pekan..

Adikku sayang..

Aku tau kau tak suka warna biru..Tapi aku beli pengikat rambut itu untuk kau..Supaya kau akan ingatkan aku sentiasa bila kau pakai pengikat rambut itu..Walaupon kau dah campakkan pengikat rambaut tu..Aku dah ambil balik, dan basuh..dan telah aku letakkan dalam sebuah kotak kecil di rumah kita..Nanti kau ambil ya..

Adikku sayang..

Jangan lah kau bersedih kerana aku sudah tidak ucapkan lagi tanggal hari jadi mu..Kau pon sudah lupa ya..Pada tarikh itulah kedua orang tua kita meninggal..Aku tak sanggup melihat tangisan engkau bila aku ucapkannya..Aku harap kau mengerti..

Adikku sayang..

Tahukah kau kenapa aku hanya balik bila malam saja..Kerana aku bekerja di pekan..Mengangkat guni2 untuk letak dalam lori..Untuk menyara engkau..Untuk membeli buku sekolah engkau, makan kau, baju-baju engkau dan semua persiapan kau..Kerana masa itu,..Kau sangat terkenal dengan kecantikan kau, Ramai yg memuji..Aku harus sediakan perhiasan untuk kau..Supaya kau tidak rasa malu..Aku tidak pulang siang hari kerana aku takut jika engkau dicerca kerana abangmu yg kelihatan seperti pengemis ini..

Adikku sayang,

siapa cakap yg aku tidak menjamah masakan kau..Aku akan makan masakan itu sebelum subuh..Sebab aku perlukan tenaga untuk siang hari, dan aku makan semasa engkau tidur..Supaya jari-jarimu tidak tercedera dan kasar semasa basuh pinggan dan matamu tidak bengkak kerana menemani aku makan..

Adikku sayang,

aku malu untuk ucapkan terima kasih..Kerana engkau banyak berkorban untukku..Kau menyediakan makanku dan segalanya..Adakah ucapan itu cukup untuk membayar semuanya?? Jika aku ucapkan terima kasih..Biarlah aku ucapkan di akhir hayatku..Kerana terima kasihku untukmu adalah ntuk semua yg kau lakukan semasa hidupku..

Adikku sayang,

Maafkan aku kerana aku memukulmu..Tahukah kau mencuri dan mengambil barang tanpa kebenaran adalah berdosa? Aku tidak sanggup untuk mengherdik kau lalu aku putuskan untuk memberi pengajaran yg akan kau ingat sampai bila-bila..Betulkan..selepas kejadian itu..Kau sudah tidak mengambil barang orang lain sesuka hati kan?? Itu tandanya perbuatanku tidak sia sia kerana aku dapat mendidikmu..Dan tahukah kau aku berhempas pulas menyapu minyak dibibirmu pada malam itu ketika kau tidur?Aku keluar mencari pucuk jambu batu dan menggilingnya sehingga batu lesung itu turut menggiling tangan aku..Sakit yang amat sangat..Tapi aku tetap teruskan dan Alhamdulillah..aku Berjaya mencuci kesan minyak dan ubat itu sebelum kau bangun..Aku tidak mau bengkak itu mencacatkan wajahmu yang cantik itu..

Adikku sayang..

Maafkan aku kerana terpaksa memisahkan kau dari aku, sebenarnya..aku menghantar kau kerana aku jatuh sakit ketika itu..Mungkin kerana ketika aku bekerja kontrak di tempat pembinaan menyebabkan aku sangat terdedah pada debu dan simen..Aku terjatuh semasa kerja dan dikejarkan ke hospital..Doktor mengesahkan aku menghidapi barah peparu dimana badan ku tidak berupaya untuk memikul barang yg berat, serta pernafasan aku sudah tak selancar dulu..Patutlah aku selalu batuk batuk, sesak nafas dan pandanganku yg makin kabur..Aku terpaksa dirawat dihospital walaupon doktor menjangkakan aku xkan bertahan lama..

Sayangku..

Aku titipkan surat ni di rumah pusaka, ketika ini aku di hospital..Jika suatu hari nanti engkau pulang ke rumah kita..Bacalah semua surat2 dan bukalah semua hadiah yg aku belikan setiap tahun lebih kurang 9 tahun dahulu..Dan maafkan aku jika tidak dapat sediakan hadiah untukmu pada tahun ini..

Adikku sayang..

Mungkin tika kau membaca surat ini..Aku sudah pon tiada..Jangan kau bersedih..Di sini ada beberapa perkara yang ingin aku katakan..

Untuk menyapu rumah kita ketika aku pulang dengan pakaian dan kotor serta debu, TERIMA KASIH.

Untuk mengelap setiap barang yg aku sentuh supaya sentiasa bersih dan tiada kuman, TERIMA KASIH.

Untuk membasuh pakaianku yg busuk dengan peluh ku, TERIMA KASIH.

Untuk melemparkan senyuman dan salaman ketika aku pulang dr kerja, TERIMA KASIH.

Untuk memasak lauk kegemaranku yg kau sangka aku tidak suka, TERIMA KASIH.

Untuk mengingatiku dan menulis surat yg tidak bisa aku balas, TERIMA KASIH.

Untuk menjadi adik yang sangat aku sayangi, TERIMA KASIH.

Untuk segalanya yang kita tempuhi, suka mahupon duka, TERIMA KASIH.

Adikku sayang..

sekiranya engkau disunting seseorang..Biarkan pakcik kita menjadi walimu..Kerana aku mungkin sudah tiada..

Bahagiakanlah dirimu..Kerana itu yg aku mahukan..Jagalah suamimu dan jangan kau ingkarinya..

Salam sayang sedalam-dalamnya,

Abang.”

Di rumah pusaka itu..Aku termenung bersama jernihan airmata yg mengalir..Lantas..Aku buka satu persatu hadiah yang dikatakan..

Semuanya berwarna pink..Dan semuanya di tulis nama aku dengan tulisan yg sangat indah..Ya Allah…Aku meraung sambil menatap hadiah itu..

Ya Allah..dimanakah dapat ku cari insan semulia abangku

p/s:: menyayat ati sungguh!

Tuesday, October 25, 2011

kerinduan



GILA RINDU SAMA KAMOO