JellyPages.com

Google+ Badge

grab me!!

Monday, December 29, 2014

happy birthaday kesayangan!!

happy birthday 🎂🎁🎂🎁🎂🎁 kesayangan!! malas ah sebut umur..hahaha..malas nk masuk wish..semalam dh masuk kt insta..kelmarin dh celebrate sebab kerja..tu je masa yg free..lepak2 the curve..mkn meatball kt ikea..huhu..
😘😊💖👭

#pray4malaysia

for a half year at temerloh..bila tengok setiap sudut tempat yg tak mungkin boleh tenggelam tapi naik air jugak jd speachless..nampak tempat2 yg selalu lalu..selalu lepak masa praktikal..terasa jugak.. kuatlah sayang2 semua.. kerja DIA tak ada sapa boleh halang..

kesayangan2 ad kat sana..k.yanie..mama g..k.yati..k.mahani..future mil..ramai lg kt sana..wan pn tak boleh balik kl..jalan dh tutup..nasib bos faham..klo banjir dh surut balik la kata bos die..alhamdulillah..

nampak cowboy tenggelam..kfc..terminal yg tinggi pn org lalu naik sampan..highway ext temerloh pn tenggelam separuh..tempat2 yg selalu pergi..aku takkan lupa semua tu ad memori dgn kwn2 dengan wan..

maha besar dugaanMU ya allah..kelantan..terengganu..pahang..johor..n9..perak..cukup2lah curahkan airMU..dengarlah rintihan doa2 kami ini..doa2 mangsa yg terlibat..kami tahu KAU rindu rintihan kami..rindu tangisan kami bermohon padaMU...

even aku tak kena tp hati dan jiwa ditemerloh..sabarlah kesayangan semua..moga2 tiada yg berlaku pd kalian semua..moga2 kalian selalu dalam rahmat ALLAH..jaga diri semua orang..