JellyPages.com

Google+ Badge

grab me!!

Monday, June 16, 2014

Selamat hari ayah

Biar lambat tp aku tetap nak ucap.. Mereka layak dibanggakan.. Setiap hari mereka cuba jd yg terbaik..kerja yg kuat untuk keluarga..terima kasih abah..terima kasih sebab selalu pukul adik..selalu ingatkan adik tentang hidup..rotan..getah paip..tali pinggang abah dh buat adik habis sekplah..habis belajar..dh kerja dh pn..buat adik selalu ingat betapa abah sayangkan kami dulu..marah tanda sayang kn.. Rindu x boleh terungkap dgn kata2 bah..doa untuk abah selalu dibibir..moga2 allah sampaikan pd abah..kekadang nangis sendiri..xda kekuatan untuk tu..hilang abah tiada ganti..mmg x kan berganti..sayang abah sampai ke mati..macam ada 1 ruang kosong yg dah x diisi dgn ape2..kosong..kosong terus..moga2 abah disyurga ALLAH s.w.t..mungkin sedang bermain2 dgn anak2 syurga.. :,)

Untuk abang jugak..terima kasih abg..cuba jd yg terbaik untuk semua selepas abah..adik rindu abang yg dulu..rindu sangat..moga2 abang lebih kuat..lebih gigih dalam hidup dngan anak2 dan isteri.. ;-)
Tak lupa jugak untuk atam..terima kasih untuk kereta..terima kasih pecayakan adik jaga ayyad..terima kasih selalu belanja makan..mungkin dulu rasa mcm atam x ambil berat ttg adik..tp bila dh besar ni makin bermakna untuk adik.. Moga2 atam pn lebih kuat cari rezeki..bahagia sampai syurga.. ;-)
Untuk p.cik..terima kasih sebab selalu gaduh ngan adik..hahaha..terima kasih seban korbankan kerja jauh untuk jaga mak kita..terima kasih sebab selalu puji masakan adik..selalu makan dengan lahapnye..moga2 p.cik selalu kuat kerja..sabar jg mak kita kt sana.. Bahagia sampai syurga juga.. ;-)
Bila peluk kalian bertiga rindu pada abah reda sedikit..cium pipi kalian ibarat cium abah..pelukan kalian ibarat pelukan hangat abah..allah kurniakan abang2 yg besar kasih sayangnya untuk adik yang  masih kurang kasih sayang ni..moga2 ianya berpanjangan walau adik sudah punya suami..
Untuk abang2 ipar yg selalu sporting..a.man..c.mod..a.kerol..(a.kerol n a.man xda gamba..hehehe..)terima kasih jg kakak2 adik...terima kasih sebab pilih mereka jadi isteri anda..terima kasih sudi tumpangkan adik brteduh dalam rumah tu..terima kasih sebab selalu tahan dgn suara adik yg mcm halilintar ni..terima kasih untuk segalanya.. U all semua the bes..

SELAMAT HARI BAPA.. Hari untuk anda semua dibanggakan..sungguh adik banggak dikurniakan kalian..abah..papa..baba..semoga anda semua dibawah rahmat ALLAH s.w.t.. Sayang tak kan padam..rindu tak hilang.. Terima kasih untuk segalanya.. :,)