JellyPages.com

grab me!!

Sunday, November 16, 2014

kakak cantek saya

kekasih bergelak
kekasih menangis
kekasih yang tau bila mana hati ni gundah
kekasih yang selalu buat nafsu makan menjadi jadi
kekasih yang selalu ada bila dicari
kekasih teman habiskan duit
kekasih merangkap bank loan
kekasih yang selalu diharapkan moga2 dia akan dapat kekasih yang akan selalu sayangkan dia macam mana dia sayangkan aku..lebih dari itu..
lebih dari apa yang kau impikan kak..
insyallah..tuhan suka hambanya merayu rayu..
setahun dah kenal akak..
terima kasih selalu layan aku yang kurang kasih sayang ni..hahaha
selalu protect aku..
selalu jaga aku mcm kakak..
terima kasih kak..pinjamkan mak n ayah akak..moga2 boleh terus aku pinjam bila syurga aku yang satu lagi dah dipanggil nanti..
oh ya!! terima kasih sebab datang farmasi tu beli ubat dan tongkat..
walau aku benci cerita tongkat tu..
tapi cerita tu akan aku baca bila2 ada yang tanya kenapa..
hahaha..sungguh ak tak suka tapi aku redha dengan kisah tongkat tu..
:::aku akak dan tongkat itu.. lols
dan terus jadi kakak cantek aku.. :-)

No comments:

Post a Comment