JellyPages.com

grab me!!

Wednesday, August 10, 2011

i am 21

alhamdulillah masih diberi keizinan untuk hidup lg di bumu allah ni.. dah 21 thn aku hidup dlm dunia yg penuh cabaran ni..ak dah tawakal je smalam coz aku ngah sakit..so..hanya berdoa pd yg esa dipanjangkn umur dan dihapuskan dosa2 ku..
mlm td aku dah penat sgt bab ubat yg aku telan melemahkan sistem ktahanan aku..terlena di atas toto sehingga fatin n ina naik mengujutkan aku..hahaha.. "cpt la bangun kakak..ktowg belikan kek ni.."
so..aku pn mls la nk pnjg2kn cite n bangun turun bawah..wan col n wish happy bufday syg..da the 1st person who wish me!! shuka sgt.. then, sambung blik cte..ble jewaku g luar, ha!! ambek ko..pompuan2 3 ketul ni dh ad kt lua!! mina,eppa n ina..sambil pegang baldi yang berisi menatang jahanam pew ntah!! hahaha... aku kene dohh!! dsebabkan aku x chet, aku just mendiamkn diri jew..biarkan dorg belasah aku cukup2.. memang truk ak kne mlm td..
ble kek sampai..(kek buah!!) hahaha..penuh lilin..21 lilin atas 2..huhuhu..besh sgt..even x ramai..tp mmg trase perit air lada 2..huh!! jht korg nih!! qib yg mndikn aku..dlu die kne, aku yg mndikan..skunk, die plak mndikan ak..huhuhu..mmg bebunyi paru2 ak ni..tp ak masih kuat tok kwn2 ak ni..thanxsss all.. ak mmg syg gle kt korg!!!
bio le kek buah pn..mmg mantap..huhuhuhu...9. DIC. 1989


gler sweet kek ni..huhuhu

No comments:

Post a Comment