JellyPages.com

grab me!!

Wednesday, August 10, 2011

sayang mak

Hari2 y berlalu membuatkan aku lebih matang..matang dari segi pemikiran, matang dari segi sikap n segalanya matang( tp ad la skit2 prangai budak 2..awex mude perlu jaga..huhu)
~ EMAK..
huh!! luruh hati bile tgk mak menangis setiap kali berdoa.. tikar sembahyang penaman hidup..tasbih penghibur hati..al-quran, yassin alunan lagunye setiap saat..mak..knp mak terlalu kuat menghadapi hidup ni mak??knp aku x macam mak??mak selalu menangis mendoakan anak2 nye..mendoakan yg terbaik untuk kami n arwah abah..mak.........kuat even mcm2 masalah melanda.. mmg org xnmpk kesedihan mak..tp hati mak dh hancur.. hancur dek kesedihan, kakacaun yg melanda.. kesian mak...mak..mak jgn risau.. mak x keseorangan.. adik ad mak..adik ad untk mak..
kadang2 terpiki knp ad org yg derhaka ngan mak dorg..perlu ke wat cm 2 kt org yg dh bawak kite 9bln 10 ari dlm rahim die?? org yg berhempas pulas menahan kesakitan melahirkan kite??
law dgr cte anak buang org tua dorg, menitis air mate ni..sedih ngan sikap manusia skunk ni..insan paling mulia sekali..tu lah mak..bile tgk kwn2 ckp kasar2 ngn mak dorg, rse nk sepak terajang jew.. ape2 pn bg aku, mak adalah yg pertama..sygnye kt mak hnye hati n Tuhan jew yg maha tahu..x taw cmne nk teruskan hidup bile mak dh xda.. habis hilang semuanye..kekuatan aku..kehidupan aku..semua bergantung pd mak..restu mak..Ya Allah.. panjangkan umur mak..berikn aku kesempatan tok belas jasa mak..
sayang mak sgt2..law boleh nk mati skali ngan mak..dlm 1 kubur..x mampu nk berpisah ngan mak...mak..mak..mak...ADIK SAYANG MAK..

No comments:

Post a Comment